Seninle bir kış gecesi

Seninle diyardan diyara gezdik
Unutulmaz maceralar yaşadım
Yürüyoruz yürüyoruz
Etraf yaprakları dökmüş ağaçlarla dolu
Çok geçmeden bir mağara görünüyor
Uzaktan
Tepeden bir kuş uçuyor
Tilkiyi haber veriyormuş gibi bağırıyor
Kış gecesinde bir mağarada uyurken
Bir tilki mağaraya girdiğinde
Uyanıp gelen hayvana baktım
Ve
O an ne yapacağımı bilmesem de
Korkmuyordum sanki senden bir parça
Taşıyormuş gibi hissettim
Sana baktığımda anladım
Meğer o senmişsin
Tepeden bir kuş uçuyor
Bir kuş
Yaklaşıyor önümdeki tilki
Uzun süre gözlerime bakarak
Sana döndüğümde aynı tilkinin rengindeki
Gözlerin bana bakıyor
Kalkıyorum ve sana binip yola koyuluyoruz
Uzaklara gitmeyi amaçlayarak
Buradan uzaklara
Tilkinle birlikte
Tepeden bir kuş bizi takip ederek
Geliyor 

                                                                               24 Ocak 2024 



Yorumlar