Kiraz Çiceğim

 


Üşüyorum kirazım
Ayaklarım çıplak toprağının üzerinde
Ellerim denizinde
Bakıyorum gökyüzüne bulutlar adını söylüyor
Belki ben öyle düşünmek istiyorum
Ama biliyorum ki bana sesleniyorlar
Onları duymamı istiyorlarmış gibi yüksek sesle
“Bizlere bak”
Birden beliriyor önümde kiraz ağacı
Bir şey demek istiyor sanki...
“H...Her şeyi unut. Unut... İleriye bak.”
Ağacı da dinlemedim
Niye dinleyeyim ki
Yüreğimin sesini dinlemediğim gibi
Senden yavaş yavaş yavaş uzaklaştığım gibi
Ağaçtan da uzaklaştım
Aradan 3 yıl geçti
Bir bakmışım ağacı dinlemişim kirazım
Biraz farklı dinlemişim
Sesini, yüzünü unuttum güzelim
Ama hala aklımdasın
Sanırım sana yazdığım bu son şiir olmayacak
Yine de hoş çakal kirazım

                                                                      28 Şubat 2019


Yorumlar